you're lookin' good, hunny.

första ledig måndagkvällen på jag vet inte huuuuur länge.
ska jag erkänna så har det varit riktigt skönt.
har haft tända ljus hela kvällen, ätit mina ägg i lugn och ro och sett film.
såhär dags i vanliga fall brukar jag stå stressad i duschen.
men duschade för flera timmar sen och kan jag lägga mig redan nu.
när jag la mig innan 00.00 senast kommer jag inte ens ihåg.

känns samtidigt konstigt att inte vara på dansskolan.
kommer inte ta många veckor innan jag saknar stället!
känner redan nu hur det pulserar i min danslärar-åder :D

nu har jag en dejt med kudden.

ett extra tack till sofie som kramade så skönt när jag var ledsen idag! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0