i did'nt have to let myself get so far gone.

önskar jag kunde säga att jag har ont i halsen pga av roligheter.
som att ha varit ute och dansat en hel natt och sjungit med i alla låtar.
men icke. jag har bara random ont. inte alls coolt.

en himla tur att jag har sovmorgon imorgon också för jag var riiiiktigt trött imorse.
inte för att går kvällen blev allt för sen. nej nej. Vi hängde hos mig ett tag,
vidare mot "Världens" och avslutade kvällen på Snap In Bar för lite biljard.
jag vann 3 av 5 matcher utan att ha ner en enda boll i hålen. Jag är kung!

idag har jag hunnit med en hel del.
umgåtts.
bytt däck på bilen
ätit frukost i bror och stinas hus.
och nu är jag på dansen och stannar här hela kvällen.
en vanlig söndag i princip.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0