juniors in highschool

kaos på aditro.
men jag biter ihop.
det borde andra göra också.

skulle jobbat med NKK idag men fick ställa in då foten inte känns 100%.
superdupermegaasbra att sara kunde hoppa in och vicka för mig!
en annan sitter nu hemma, bränt skivor och planerat genrep och föreställningar.
väntar på att Sara ska ringa och sedan åka ner till T3 för att hänga där med Jennifer.
behöver tänka på annat och det känns som att ikväll är en bra kväll för det.

pappa var här nyss och lämnade min byrå från IKEA.
den åker upp i helgen tillsammans med mina nya ramar och nya klocka.
har fullt upp med jobb i helgen så jag har inte mycket mer än så planerat.
än.


kom hem. jag saknar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0