krossa alla fönster

jag vet inte ens vart jag ska börja.
det bästa som hänt på 24 timmar var att sara sov hos mig inatt.
även om det bara var 2 timmar av skitsnack så var det skönt att ha sällskap.

men hursomhelst....
den värsta tisdagen på sjuuukt länge.
ingenting gick som jag ville.
eller jo, repet med musikskolan gick bra.

körde som en biltjuv till träningen för att inte missa allt för mycket av dubbelträningen.
det gjorde jag ändå.
men när jag väl körde gick det utav helvete.
så pass att jag föll, landade på foten och grät så mycket att jag såg ut som en panda.
inte särskilt smart när föreställningen bara är 1,5 vecka bort..

snart ska jag sova och drömma att onsdagen blir bättre.
men först; se klart Criminal Minds och en kvällsnus.


kul....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0