mycket och ingenting

åh! :D
superglad ikväll.
sitter och dansar i soffan.

det är inte alla dagar man vill vara danslärare.
ibland blir man bara trött och vill inte röra kroppen alls.
men idag har jag fått tillbaka min pepp och jag vill aldrig sluta.
våra fina discodansare dansade på ordentligt idag.
kändes bra att kunna vara till hjälp och att peppa till att lära mer.
även om sakerna jag slänger till dom kan verka omöjliga så ger om sig inte!
väldigt kul att se och jag blir bara stoltare och stoltare för varje lektion.
tjejer, ni är sååååå duktiga! :D

lektionen med studenterna med inställd men vi taggar om för nästa vecka!
känns bra att kunna vara lite flexibel iallfall.
att kunna hjälpa till när det behövs.
känns bra.


en bild från avskedsmyset med mina 9:or, några av de bästa eleverna jag haft!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0