in another life

en mycket turbulent men absolut värd lördag!

kom upp till dansskolan i tron om att klassen börja halv tolv.
den började klockan 16.00...
så jag hängde kvar ett tag, tvättade bilen, hämtade partyväska,
hämtade sara, tillbaka till dansen, hade balettlektion med en svensexa,
hem till päronen, skjutsa dom, göra oss iordning, till Andersson,
förfest, åka buss, skjutsa fram och tillbaka och sen röjde vi på PULS.
turbulent som sagt men jag är mycket nöjd!

idag är det söndag och jag har sovit underbart bra.
ska snart äta frukost och fixa till mig.
ringa mormor och åka och handla.
sen drar jag till dansen för att tillbringa kvällen där.
håller tummarna för att söderlund inte är allt för bakis,
för jag vill dansa disco!


hamnade på vimmelbilder igår men denna är ifrån i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0