we're breaking over.

igår var det tyst här inne men jag hade inte tid en enda gång.
klockan ringde kl 7.00 och en timme senare satt vi i bilen påväg mot Falun.
tillbringade 4 timmar i bilen, 7 timmar på tävlingen och 4 timmar hem igen.
och då blev det snabba ryck för mig och sara.
Sminkade om oss, bytte om och bilade till krogen.
en timme på cromwell och två på harry's.

nu ringde klockan 10.00 och jag har drömt alldeles för.... fel.
men vaken är jag, äggen står på spisen och jag ser på Degrassi.
kl 13.00 ska jag vara hos mor & far för att fira Farsdag.
sen tillbringar jag resten av dagen på dansskolan.
precis som alla andra söndagar.





snodde sara biler från bilresan upp till Falun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0