naturidiet

jag känner mig galet duktig!
håller hårt på min shakes och har endast druckit det i en vecka nu.
även fast det har varit svårt så har det gått utan större smärta.
saknar dock kött..
men men, som sagt så är det värt det i slutändad och jag SKA klara det.

igår hade jag en fuskdag och drack trots att man inte ska.
men tackade nej till allt som hette chips och fyllemat.
bara det är ett stort framsteg!
och idag håller jag mig undan bakismat och dricker mina shakes.
och mamma har min rygg. det tackar jag för.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Det är ju bättre om du börjar äta nyttig mat istället för att plåga kroppen med att bara dricka konstgjord sörja. Ät nyttigare, ät mindre, träna mer. Kalori in, kalori ut=viktnedgång.

2011-10-16 @ 09:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0