"DET GÅR SÅ BRA SÅ!"

avslutade att fira min födelsedag med att dra en utgång i Linköping.
ante satte mig, sara och maria i bilen och stampade plattan i mattan.
in på Platå och ut på dansgolvet som var det sjukaste jag varit med om.

kvällens två bästa stod Sara för.
efter lite rumpkrig med andreas så föll hon raklång ner i marken.
Jag och Maria skratta så vi inte kunde andas.
sen gjorde hon sin berömde "touch the floor" vilket fick killen precis bakom
att få ett perfekt avslut på kvällen. Han var väldigt nöj och ytterligare
en gång skrattade vi andra så mycket att tårarna rann.

tack så mycket för en grym kväll och tack för alla fina presenter.
folk har verkligen snappat upp att jag gillar fjäder-örhängen. Det gillar jag! :D

idag är det lördag och jag ska tillbringa den i soffan.
ikväll åker vi ut mot marby för att fira min kusin som fyller 19 just idag.
Grattis Anna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0