hela livet var ett disco

sämsta uppdateringen. verkligen.
men jag har haft en superhärlig helg.
efter en heldag i Mjölby blev det fest hos sara och utgång här i Norrköping.
trevligt. mycket trevligt.

söndagen tillbringades på dansskolan med moderndans,
lunch med Agnes och commercial jazz-lektion.
sara och sosso bjöd på mat, film och sällskap på kvällen.
somnade som en stock.

idag är det måndag och mitt riktiga liv är igång igen.
8 timmar på aditro och 5 timmar på dansskolan.
barndans, streetjazz x 3 och en ragga-träning.
min rygg höll på att dö så hälsade på hos mor&far för lite massage.

nu ska jag duscha och dö i soffan.
humöret är på topp och jag är pigg som fan.
MÅSTE sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0