no, it' not personal

kan inte fatta vem jag prata med i telefonen inatt.
och som ringde tillbaka 2 gånger.
och som blev besviken när jag behövde lägga på.
men vi skulle höras idag men återstår att se :P

lördag och jag fick ingen somhelst sovmorgon.
men idag ska det hinnas med mycket så det kanske är bäst så.
funderar på att åka en sväng för att se hur han i hageby mår med sitt öra.
handla lite på HC och träffa micke en sväng.

ikväll är det kalas hos josefine som fyllt år men jag ska vara nykter och utan utgång,
för imorgon är det uppvisning och öppet hus i Finspång och då vill jag vara pigg.


josefine och jag på förfest i våras. Vilka galna kvällar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0