but I got lost a time or two

igår kväll mötte jag upp mitt lilla gäng på Världens Bar.
bara satt där och njöt av varandras sällskap i ca 3-4 timmar.
och ändå kom jag hem innan midnatt.
Somnade säkert också innan det.
men telefonen ringde kl 04.30 för sällskap och det tackar man inte nej till :)

så jag och danne har tillbringat dagen sovades och ätandes av pizza.
sett på Gladiator och sovit lite till.

Ska slänga mig i duschen nu och fixa mig iordning.
Ikväll är jag bjuden på kräftskiva hos Sara och det kommer verkligen bli trevligt.
lite rosévin och massa goa brudar. Utgång på det? Vi får se.

ha en bra lördag, folket! :)


sara & jag, en tidigt morgon på planet mot London i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0