Ångest

Fy helvete. Nog att man har haft söndagsångest många helger i sitt liv men det här är helt vansinnigt. Idag är min sista semesterdag. Ikväll ställer jag klockan och imorgon är det jobb igen. Kul. Eller?

Kan dock ha varit den bästa lördagen på sjuuuukt länge :D massa dans och fina elever i Vasaparken när NDC stod för underhållningen på augustifesten. BÄST I TEST! Vidare hem för att snabbt packa en väska och dra till My där det var fest med den fulländade kvartetten. Dans och shots på Harry's. Tobbe köpte mig en ballong på vägen till fyllekäk och sen blev det bilfärd när världens bästa Evy skjutsade hem hela gänget!

Nu fortsätter min söndagsångest i soffan då vädret är piss-tråkigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0