En känsla av lugn

Barndans är aldrig några problem. Förutom när man inte hittar några låtar som man känner att man skulle stå ut med i 12 veckor. Då blir det svårt.

Men så hittade jag en låt som kommer passa min power-grupp perfekt! Nått som dom verkligen måste jobba med för att utvecklas. Det är inte kul när det är för enkelt. Hursomhelst. Jag skrev, testade, skrev, testade och höll på hur länge sen helst och helt plötsligt var klockan 00.00. Då fick jag tvinga mig själv att lägga mig. Men en känsla av lugn har infunnit sig. Jag är ute i myyyycket god tid och har i princip allt klart. Bara CM-koreografin kvar men det blir lätt! :D jag är kung den här terminen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0