Första bästa

Trängde bort allting utom jobb idag. Hunger och smärtor. Jag bara skrev och skrev för att göra mitt allra bästa för att visa dom där framfötterna som jag faktiskt vet att jag har.

En otroligt snabb sväng till gynekologen för att få nytt recept till p-piller innan jag tog en promenad hem. Bara byta om och åka igen för att se på när Victor och hans mor åt middag.

Nu är jag hemma, ätit två ägg, dricker te, letar musik, försöker koreografera och halv-tittar på Celebrity Apprentice. Mår som bäst när jag har en del att göra. Stort som smått. Så det passar bra ikväll för PMS:en är på en så pass hög nivå att jag bara skulle sitta och gråta om jag inte hade nått att sysselsätta mig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0