dan före doparedan.

har fått en del saker gjort men inte allt detdär jag hoppades.
har legat däckad i soffan större delen av dagen då är förkylning har smugit sig på.
Har iallafall handlat, slagit in paket och fixat naglarna.
har faktiskt fixat naglarna 3 ggr utan att bli nöjd.
Hoppas på att det blir bra nu.
Silvrigt glitter på 4 fingrar och blått på lillfingret.
Passar bra när jag ska vara helsvart imorgon.
 
Ska ta tag i disken när nagellacket torkat och sen plocka undan på bordet.
Imorgon ska jag ha en liten sovmorgon innan jag ska upp och fixa grötfrukost.
Första gången någonsin ska jag vakna i min egen lägenhet på julafton.
Övriga 3 år har jag alltid sovit hemma hos mamma & pappa men inte i år.
I år ska jag ha mysmorgon med min älskade karl innan vi åker runt och firar jul.
 
Jag har också en lite egen uppesittarkväll med The Mask, Mumien och massa annat.
Ska försöka somna relativt tidigt iallafall.
Om bara några timmar är det ÄNTLIGEN julafton.
ÅH JAG KAN KNAPPT VÄNTA! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0