det blir aldrig som man tänkt sig

tänk att man aldrig kan planera en dag och hålla sig till den planen.
Det dyker alltid upp roligare saker att göra.
 
Hann bara skriva klart nyårsresumén när Mysan ringde och ville ha sällskap.
Så fick snabbt göra mig iordning och sen vandra mot stan.
Bankärende, lunch och fika.
Hem igen och då ringde Sara.
bara att vandra mot stan igen för lite extra shopping.
Hittade massa nyårssmycken, nagellack och BUS.
 
Det var iallafall mycket roligare än att städa, hihi :)
fina vänner är alltid roligare än att städa.
 
Nu är jag hemma och tänker INTE gå nånstans.
Victor fick själv åka och köpa mat då jag har fullt upp med naglar och BUS.
Skönt att få lite färg, även om den är superduper-fejkad!
Jag älskar nyår, av den enkla anledningen att man får klä upp sig till tänderna!
Ser fram emot att få fira in det nya året med god mat, dricka och världens bästa vänner.
 
Nu får Victor öka med maten, HUNGRIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0