i remember years ago

idag vill jag bara skrika.
det har liksom inte riktigt gått smärtfritt alls.
försöker andas igenom det men det är svårt när både ett och två ord ligger på tungan.
4 dagar kvar. 4 dagar kvar. 4 dagar kvar. 4 dagar kvar. 4 dagar kvar. 4 dagar kvar.
 
Sitter hemma och har nyss gjort mig en matlåda till imorgon samt ätit.
Sitter nu och väntar på att mitt nagellack ska torka.
Har verkligen snöat in på att ändra nagelfärg varenda eviga dag.
Känns som om man blir en ny människa varje dag.
Igår hade jag grönt och blått på olika naglar och idag blev det svart och glitter.
 
Victor är på stan och köper julklappar så jag fick inte följa med.
Kanske lika bra för jag hade flippat om jag fått reda på vad han köper till mig.
ÄLSKAR ÖVERASKNINGAR!
 
Ska packa ihop lite grejer också för imorgon ska jag till Skärblacka igen.
Julmys och lite juldans med mina fina elever. Underbara kids!
 
GAH! måste köpa pepparkakor! :O
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0