Inget kan gå fel idag.

Igår var det fredag och jag var ledig.
Sov ut och åt en lång frukost innan jag möte upp bästis som jag inte träffat på hur länge som helst.
Åt lunch på Mirum och vandrade runt i massa butiker innan vi skildes åt.
Nu träffar jag henne inte förrns den 21:e december och då är det tydligen party på schemat!
 
Igår var det också avslutning i Skärblacka och alla mina elever var så duktiga!
Massa publik och trots stress och problem med elen så gick allt relativt smärtfritt.
Tack till alla som kollade och alla elever!
Även ett stort tack till Caroline och NDC Power som hjälpte till :D
 
Idag är det lördag och jag har varit en snäll flickvän som skjutsat Victor till jobbet.
Jag själv ska ha lite extra lektioner på dansskolan och sen köpa julklappar.
Ikväll firar vi lill-jul hos Familjen Svensson med familj och vänner.
 
Måste också packa ikväll då det är show på Skandia imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0