Julaftonsmorgon.

Hoppas ni alla har sovit gott och fortfarande sover.
Det är ännu inte ljust utomhus så lite till får man faktiskt sova.
Jag skulle vilja sova.
 
Men jag kan inte.
Hade väldigt svårt att somna igår eftersom jag alltid är som ett barn kvällen innan julafton.
När jag väl lyckades somna fick nog bara sova två timmar eller tre innan Victor kom hem.
Sen dess har jag bara legat i sängen och vridit på mig.
Näsan min rinner som en öppen kran så tillslut mascherade jag upp till soffan.
Har kokat mig en stor kopp med honungsvatten och ser på Lilla Sjöjungrfrun.
 
Ska sitta här och mysa lite i skenet av tända ljus och bara mysa.
Kan väl se det som lite extra malin-tid innan jag ska börja fixa grötfrukost.
Sen är det bara att sätta igång att fixa sig inför julfirandet.
Ser fram emot allt!
Tequilan, maten, Kalle Anka, julklappsspelet, familjen, victors familj.
lugnet och skratten.
 
Hoppas ni alla får en superdupermysig julafton med nära och kära!
 
Förra årets jul-bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0