Säg det till alla, jag är på väg.

ÄNTLIGEN!
nu börjar det vända!
fortfarande genomförkyld och jag nyser som en idiot.
men jag har iallafall fått sova en hel natt utan att vakna av hosta,
feberfrossa eller att behöva springa på toa konstant.
Nu håller vi alla tummar och tår för att jag ska få bli helt bra.
 
Det är så mycket planerat i helgen som jag inte vill behöva ställa in.
snälla, snälla, snälla!!!
 
Tar en sista dag i soffan iklädd endast myskläder och äter massa mat.
Victor jobbar hela dagen så jag får lite malin-tid.
även om det är himla tråkigt utan honom så är det ibland skönt att vara ensam.
Tur att han inte jobbar natt iallafall! :D
 
Nu: frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0