bästa vänner skapar de värsta fienden

så. jävla. trött.
en otroligt rörig dag på aditro med ENDAST support.
mer hann jag inte.
jävla com bort.
hann inte allt under dagen så lovat att extra-hjälpa sandra imorgon då det är hennes tur att ha support.
positivt dock är det muntlig förlängningen jag fick idag. Känns bra :)

skärblacka gick som skärblacka alltid går. Bra med stort B!
föruto den pyttelilla extra detaljen att när jag kom dit hade PRO invaderat stället.
det var bord och stolar överallt! Tack till snälla föräldrar som snabbt hjälpte till :)

avslutade kvällen med familjemys hos mormor & morfar.
XL-galan och ostbricka. Hur mysigt som helst!
somnade sittandes i fotöljen i väntan på order att hämta victor.
som sedan ringde och förklarade att han ska jobba natt.
KUL!
så nu är jag ensam hemma och ska faktiskt sova direkt. sådeså!

fredag imorgon, yes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0