för många detaljer

ASSÅÅÅÅ DEAAAAD BYYYY APRIIIIIIIIL!
bästa starten på meloifestivalen NÅGONSIN!

käkade och snackade.
bilade till svärtinge för att hämta bäääästa tobbeeeee!
dock kändejag mig alldeles för nykter och störde mig på annat håll.
grabbarna blev så hejdlöst fulla medans jag och my studerade porrkorten.
harrys var en besvikelse. vart är partygolvet?!

vaknade när maria ringde och har sedan dess bränt skivor och planerat lektioner.
väntar på att sara ska ringa och säga hejdå.
hon och amanda åker till Thailand idag och jag är SKAPLIGT avundssjuk!
men jag hoppas dom får en underbar semester för det förtjänar dom efter den sista tiden!
KOMMER SAKNA ER, BRUDS! <3

ska slänga mig i duschen snart och fixa lite för kl 13.00 ska vi vara hos mor & far.
det bjuds på söndags-stek och det tackar man inte nej till. aldrig.
avslutar kvällen på dansskolan med showgrupp och commercial jazz, 18.15 - 20.15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0