låt det regna ner

bra dag.
mysans hand är okej så jag har lugnat ner mig.
man blir så rädd när ens nära vän är med om en sån tråkig grej.
speciellt närt hon ringer och är ledsen och man kan bara stå hjälplös vid sidan av.
aj löv.

nu är det helg och ikväll hänger jag med maria, calle och chrille.
vi ska tydligen bada i jursla och ta kvällen som den kommer.
det kan alltså sluta precis hur som helst. sånt gillar jag!

hemma nu och panikpackade en väska.
byt om och äntligen stoppat in en efterlängtad catch mint-snus.
nu ska jag snabbt lagat nått att äta för om ca 45 minuter blir jag hämtad.

hoppas att alla har en bra början på helgen!
PUSS.


viktor, calle, maria och jag på harry's i december. röjigt värre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0