let me feel, i don't care if i break down

okej.
jag brukar inte klaga på höga ljud.
speciellt inte grannar som spelar hög musik.
just av den enkla anledningen att det faktiskt inte stör mig.
(härdad från varenda danstävling jag nånsin varit på)

men just ikväll vill jag ha det tyst.
har knappt sovit något i veckan med tanke på hur min stackars kropp har mått.
men imorgon ringer klockan 06.30 och jag måååste upp då.

så att komma hem och inse att grannen har storfest var inget som fick mig att hoppa högt.
jag har världens coolaste och trevligaste grannar så självklart ska dom få festa.
men är jag jättehemsk om jag önskar att dom går till krogen snart?
MYCKET snart?

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0