när jag går ner vill du ha mer.

onsdag och jag har haft en bra sådan.
jobbet gick av bara farten.
lunch på ingelsta med jenna och victor.
sen tillbaka till jobbet som bjöd på tårta och arbetsgivarintyg.

hemma nu och har städat iordning lite här hemma.
tro det eller ej men nyss städade jag bort julen.
lite väl sent jag vet men jag tänkte inte ens att grejerna var framme fortfarande.
men nu är dom borta och jag laddar om för en traditionell taco-onsdag.
grabbarna lagar mat medans jag och mysan dansar modernt med Agnes på NDC.

sara kommer förbi om en stund för att umgås lite.
förhoppnings följer hos också med till dansskolan :D

nu; sista disken och fortsättningen på Hell's Kitchen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0