ny dag, nytt erbjudande

godmorgon lördag!

lyckades somna ifrån tv:n igår, precis innan slutet på X-men.
vaknade lagom till Doktor Mugg. stutsade upp och skrattade högt till olika barnprogram.
jag är så barnslig. vart är mysan när jag behöver henne?!

som sagt, lördag idag och jag tar det faktiskt ganska lugnt idag också.
victor är fortfarande sjuk så han blir också hemma.

ska snart fixa mig för att fånga dagen.
en sväng till systemet och sen möta upp sara för att handla inför kvällen.
det vankas middag och melodifestivalen med henne, sandra och nattis :)
ska bli mysigt, det var länge sen vi träffades bara vi så vi har lite att ta igen.

Ha en fin helg!


fina fina fina fina fina fina fina fina vän! PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0