pansar

stort tack och puss på sandra, sara och nattis för en supermysig lördagkväll!
handlade mat och fick matkoma bara av att kolla på korgen med all mat.
väl hemma åt vi toast-skagen till förrätt och kött och klyftpotatis till varmrätt.
satte oss till rätta i soffan med godis och chips för att se melodifestivalen som var en ren besvikelse!
heja molly och ingeting mer sagt om det.
en omgång av "med andra ord" och vi skrattade så vi grätt.
sen blev det efterrätt innan jag rullade ner för trappuppgången och hem till Victor.

somnade av matkoma så fort jag la mig i sängen.
sitter nu och ser på reprisen av Gladiatorerna, superskönt sätt att börja söndagen.
i eftermiddag bjuds det på mat i eneby och det tackar man inte nej till :)

nu ska jag hoppa på victor så han vaknar ;D
hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0