and we should be together, forever and forever.

igår var det lördag och det märktes.
klockan ringde 06.30 och jag tog mig upp för att fixa mig.
skjutsade victor till jobbet, hämtade sara och mötte upp anna, annelie, cajsa och natta på dansen.
satte fart mot Katrineholm och Duveholmshallen där terminens första rikstävling gick av stapeln.
då vi bara har två tjejer som kan tävla på rikstävlingar kunde vi lägga MYCKET energi på dom.
tyvärr räckte det inte hela vägen men Cajsa tog sig till semi och tog sin efterlängtade prick!
PUSS OCH GRATTIS, LILLA STAR-DANSARE! :)

stressade hem och fixade oss för kvällen.
firade moa's födelsedag med ölspel, toalettbesök (HAHA!) och 90-tals nostalgi.
mötte upp chrille och compani på Harry's där vi dansade och snackade skit.

idag mår jag som jag förtjänar.
ligger död i soffan och ser på Gladiatorerna.
äter godis och planerar kvällens jazzlektioner.
det blir en promenad dit idag för victor har bilen och jag BEHÖVER en promenad.


snodde marias bild från igår när jag och söderlund röjde loss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0