i don't where you're going or when you're coming home

UNDERBARA FREDAG!
hade verkligen en klockren början på helgen.
mötte upp maria, calle och chrille i Jursla.
hoppade i bubbelpoolen och satt där med toppluvor i 1,5 timme.
"JOOO DET SKULLE JAG! Jag har tillochmed googlat det..."

upp ur poolen och in i duschen för att fixa oss inför kvällen.
calles mamma bjöd på mat och efterrätt innan vi gasade tillbaka till stan.
förfestade och fixade det sista hemma hos paret.
avslutade allt med en KLOCKREN utgång på Hugo med maria och angelika.
"inga shots! okej, en shot. asså, dom kosta 40kr så en till! okej, sista nu!"

denna lördag har tillbringats till största del på Trudes för att få ordning på hår och naglar.
supernöjd och så himla skönt att ha naglar på vänsterhanden överhuvudtaget.
också att inte längre ha en utväxt på nästan 7 cm.

nu ska jag kasta in victor i duschen och packa ihop lite mat.
ikväll hänger vi hemma hos linus med mat och melodifestivalen.
ska hålla ögonen efter dansarna och då menar jag såklart Adam Svensson!
woop woop! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0