vi hörs, vi ses. I dina drömmar...

torsdag och ja.
möten och support på aditro.
3 timmar dans i skärblacka.
skönt att vara igång där ute igen i nya lokaler och massa nya elever.

snön är dock inte inplanerad i mitt liv.
så den får mer än gärna smälta bort inom kort.
den behövs liksom inte...

varit hemma hos mor och far för lite kvällsmat och gäster med gester.
hemma i min egen lägenhet nu och halvsover i soffan.
ska dricka en stor flaska vatten och sen somna.
victor jobbar stängning så jag får somna själv och pussas imorgonbitti istället.

imorgon är det fredag. WOHOOO!
då ska jag öla med sara :D
eller ja, dricka cider och vin men det låter mycket häftigare när man säger öla.
woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0