who's ready for some football?

onsdag och lill-lördag.
tillbringat största delen av dagen på aditro som vanligt.
com hem och kompentensöverföring.
gick kalasbra och imorgon fortsätter vi.

hemma nu och gjort ett försök till att städa.
men när jag hittade victor i sängen med feber och nått som liknar halsfluss blev det telefonkö och disk.
han är på vårdcentralen och jag tog en paus i allt som hade med sysslor att göra.
behöver bara en stund i soffan för snart ska jag iväg igen.
träning på NDC och en liten fest med max:arna.'
står uppskriven på listan till Hugo men vet verkligen inte om jag orkar eller borde.

nu; packa träningsväska för snart hämtar My och vi drar iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0