NYÅR 2011

Tack som fan alla inblandade för en helt perfekt nyårsafton!
började hemma hos mor & far med tjejerna för lite drinkar, skitsnack och hundvakt.
bilade ut till Jursla och mötte upp ett helt gäng hemma hos Viktor.
det bjöds på goda snitar och massa kramar.
satte oss till bord och åt mumsig förrätt innan det DELIKATA köttet serverades.
sen fortsatte kvällen i cider och dansens tecken.
bordet dukades upp för beer-pong och jag blev krossad av Calle och Viktor.
Rihanna och Guetta spelades högt.
00.00 skålade vi, vi skrek, vi kysstes, vi hällde skumpa över Calle, vi log, vi grät.
jag kunde inte låta bli att sakna.
jag grät med maria på toan, jag älskar dig!
baja päron, redbull vodka och cider.
kläder flög när grabbarna skulla basta, några powernapa och vi andra prata engelska.


mina tjejer.


sara & maria


grabbarna tog hand om disken.


maria & jag, världens vackraste par. (älskade krunegård!)


när vi utmanade grabbarna i beer pong.


calle och hans Maria <3


viktor & jag


sara & my skålade klockan 00.00


bästaste bästa vän. Jag älskar dig!


jag, calle oc maria kramades klockan 00.00


my fick min nyårs-kyss. Jag är mer än nöjd med årets partner.


vaskade över Calle. woop woop!


christoffer på väg ner i bastun.


heidi, maria, nikki, jennie och frida. Fina flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0