Long time. No see.

Wööw! Har nig aldrig varit såhär dålig på att blogga. Aldrig. Någonsin. Inte en enda gång sen jag började blogga i februari 2008. Skärpning Malin. Hursomhelst.... Allt flyter på i vanlig ordning och det är nu endast 2 veckor kvar till tre veckor semester. En välbehövlig sådan! Vad som ska göra är fortfarande inte bestämt men nått ska man väl kunna hitta på i tre veckors tid :) vädret har svikit oss här i Norrköping men jag slutar aldrig hoppas :) Idag är det lördag och jag har varit vaken sen halv 8 när jag var världens bästa flickvän och skjutsade Victor till jobbet. Ligger i soffan och vilar upp min trötta hjärna. Ser på Tough Love och inväntar lunch. Senare i eftermiddag drar jag upp till dansskolan för att ha klass i cheerleading med ett gäng tjejer på möhippa. Lättförtjänta pengar och jävligt kul! :D Hoppas på att få träffa Davidsson ikväll över en cider eller två. Annars blir det nog en kväll i soffan med godis och film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0