För någon jag kände men aldrig har känt.

Jag har blivit en värdelös bloggare. Men det händer inte allt för mycket nu för tiden. Jag jobbar och inväntar semestern som är 7 veckor bort.

Ingen dans och sommarvädret lyser med sin frånvaro då det varit regn och moln den sista veckan.

Smågrejer som hänt sista tiden. Förlängt och löneförhöjning. Tacokvällar, smultronstället, grillning på landet och snow White and the huntsman.

Snart midsommar och jag längtar som en bäng. Hela mitt gäng på ett och samma ställe. Hela dagen och hela natten. Men innan dess ska Johan ha sin 30årsfest, Victor ska fylla 23 och Sam ska döpas. Juni är en hektisk månad

Nu återgår jag till soffan och allt som visas på tv:n. Sitter på helspänn då det förväntas bli åska och blixtar under kvällen. Inte okej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0