bara ett sätt att garantera

asså. vilken världsklass på en fredagkväll.
fem as-taggade och jäävligt snygga brudar klädda i svart.
på Casa Del Party, någonstans i närheten av Chicago, Illinois.
dansade loss på Hugo och hängde med bandygrabbarna och jobbet-folket.

vaknade imorse och kände mig överkörd.
påbackad och överkörd igen.
måste vara ännu ett tecken på att fredagen var lyckad.

myste loss med karln största delen av morgonen och tillbringat resten av dagen i soffan.
haft nina och sara som sällskap nu i några timmar för att bara få chilla lite.
att få prata av sig, bara tycka och tänka.
det är viktigt sånt där.

Nu är jag ensam, sitter i endast röd, oversize, flanell-herrskjorta och trosor.
känner mig galet sexig. Varför jobbar victor stängning just inatt?!
hursomhelst, ser på slutet av "Röd Drake" och ångrar det beslutet. Nu är jag rädd..

ska sova nu. Imorgon är det söndag, våfflor och dans!


judith och marre maräng var på G igår när det förfestades i Haga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0