du fick kämpa

igår var det fest.
även denna gång i Chicago, Illinois.
maria och sara sänkte dricka efter dricka medans jag drack vatten.
dansade loss på Hugo och störde oss som fan.

sara klockan 22.00 - ikväll vill jag träffa folk jag aldrig träffat!!
sara klockan 01.30 - FAN! det är ju INGEN här som man känner!

kom hem strax efter 03.00 och faceplantade kudden så hårt, mest i panik.
klockan ringde 3 timmar senare och vi for upp och fixade oss.
halv sju satt vi i Annelies bil med Cajsa och var på väg mot Västerås.
Cajsas första tävling i star-klass gick inte som hoppats men en fjortonde plats knep hon.
mycket bra för att vara första gången i ny klass med 27 startande.

hemma nu och har myskväll med min över-mysiga karl.
han står i köket och lagar fläskfilé, pomme, bea och sallad.
jag sitter och låtsas vara smart framför Postkod miljonären. Går ganska bra än så länge!
sen blir det gladiatorerna samt slumdog millionare samtidigt som jag äter godis och chips.
kan vara den bästa lördagen på länge.


jag & cajsa innan tävlingsstart idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0