Euphoria

den lugnaste och skönaste helgen på vääääldigt länge.
och det var det sååå värt.

igår satte jag och jonna fart mot stockholm och åkersberga för att umgås med ellen.
handlade hem mat samt godis och bänkade oss i soffan för att rocka till Melodifestivalen.
vilket vi också gjorde galet hårt. KLITOS KLITAU. haha :D

beerfest och hemmagjort "med andra ord".
skitsnack och how i met your mother.
och en röjig bilfärd hem Sean Banan och Tigerjakt.

väl hemma blev det mys med saknad pojke och jobb.
avslutade söndagen med att ha lite kvalitetstid med maria och simon i en bil runt hela stan.
kul att man har såna vänner man verkligen kan dampa loss med.
jag tycker om er!

nu ska jag somna till "Får vi följa med?"
GODNATT.

men först... massa bilder jag snott från Jonna.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0