har en tendens att klanta till det.

efter en kväll hos mor och far mår man oftast bättre.
eller så var det den där 2 liters vattenflaskan som jag tröck i mig på 3 minuter.
insåg att vatten var den missade varan i mitt tillfrisknande.

the voice, rostade mackor, Narnia - Prins Caspian och en underbar soffa.
somnade gott men halvt frös ihjäl när det var dags att åka hem.

nu har jag kravlat mig upp ur sängen så tyst som möjligt för att inte väcka victor.
ska slänga i mig frukost och sedan hoppa in i duschen.
packa lite och sedan bara invänta tiden.
den här lördagen tillbringar jag i Stockholm med "systrar", god mat och Melodifestivalen.
allt för att andas annan luft. Komma bort från stan.

note to self: köp näsdukar, nässpray och snus.


jonna och jag på Ellens student i somras.


ellen & jag på parkfest tidigt i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0