people please

VAAAAAAAAAARFÖR KAN INTE JAG FÅ JOBBA NÅGRA VECKOR I STRÄCK UTAN ATT MÅ DÅLIGT!?

idag har jag en sån hemsk mensvärk att jag till döda nån.
somna ifrån smärtar strax efter 23.00 igår men när victor kom hem runt 03.00 höll jag på att dö.
satt vaken med honom en stund för att se om det hjälpte men icke.
försökte somna. gick inte det heller.
när klockan ringde och jag PRECIIIIIS hade lyckats somna mådde jag så dåligt att jag inte visste ut eller in.
bokstavligt talat kröp bort till datorn för att sjukanmäla mig.
här blev jag kvar.
fosterställning.
det värker i mensmagen och hela vägen runt till ryggen.
kan vara bland det värsta jag varit med om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0