starships

skön helg.

fredagen blev röjig med väldigt fina vänner.
vin, sexställnongar, med andra ord, folk man känner, eller?
dansade och skrattade innan vi, i vanlig ordning, åt på max.
världens finaste var taxi och jag fick somna i hans famn.

igår, lördag, ringde klockan 09.00 och vi for upp för att fixa oss.
styrde kosan mot Åby för att fira hans farfar med massa släkt och en semla.
åkte en sväng till deras land för att kolla läget. ett ställe jag verkligen kommer hänga på i sommar!
väl hemma blev det max igen och en himla massa disneyfilmer.
avslutade kvällen hos mor & far med lotta och stina med tacos och andra chansen.

idag är det söndag i vanlig ordning och jag har flyttat från sängen till soffan.
victor snarkar fortfarande men jag måste jobba lite.
bränna lite nya skivor och få steg gjorda.
ska också såklart se på Gladiatorerna. som alla andra söndagar.
jag älskar söndagar.
och för första gången på många veckor är jag INTE bakis.
känns galet bra!


maria fotade loss på Max. HELLO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0