Strömmen

igår ville jag möblera om i ansiktet på killen som satt i kassan på ICA.

killen innan mig handlar på sig ORDENTLIGT med godis.
inte ett ord från killen i kassan.
sedan blev det min tur.
slängde upp min mat samt mina shakes jag behöver mellan alla olika jobb.
när han scannade dom kollade han på mig, log och frågade:
"vet du hur många sockerbitar det är i dom här? 35 stycken..."
trevlig som jag är log jag och svara snällt: jaha, där ser man. Man lär sig nått nytt varje dag"

helst av allt ville jag flytta hans käke en bit till vänster och fråga vad fan han höll på med.
varför frågade han inte killen framför mig hur mycket socket det fanns i allt han köpte?

jag kan egentligen förstå hans tanke men han har väl absolut INGEN rätt att lägga sig i vad jag handlar?
han har ingen aning om varför. eller om det ens var till mig?
jävla idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0