uffe är en idiot, uffe ska dö

världens bästa söndag! :D

började med att slänga allt sånt som behövdes slängas.
gjorde mig iordning för ett par timmar på stan med mina finaste tjejor.
mötte upp sara och maria på Brödernas och satt där till 16.00 med en greken och en latte.
(oj, detdär kändes väldigt "bloggigt", haha!)

när maria började jobba så slog dansabstinensen till för både mig och sara.
sagt och gjort, upp till dansskolan. Först för att hänga med Anna och sen för en timme dans.
blev en gryyyym början till Starships med Nicki Minaj.

en hektiskt showgruppslektion och en väldigt liten grupp på commercial.
hängde kvar med A-stars och Anna innan Victor hämtade upp mig.
Fina killen bjöd på mat och vi avslutade kvällen i soffan framför Terminator och Extra Extra.

eller aa, hela söndagen avslutades med ett polisdrama utanför fönstret.
det slutade med att en privatbil blev kvarlämnad, felparkerad i fel kör-riktining, på en enkelriktad gata.
hur tänkte dom då?

nu ska jag jobba. hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0