det är kul för er att jag är här, så att säga

inatt sov jag gaaaalet bra.
vaknde till när victor kom hem och pussade på mig.
men efter det sov jag till halv ett när mamma ringde.
då blev det snabba puckar för att bli klar.
lämnade victor i sängen och åkte till mormor & morfar.
där bjöds det på våfflor och mys i solen.

sista timmarna har jag som vanligt tillbringat på dansskolan.
planerat in en tävling och kört skiten ur båda söndags-grupperna.
nu är jag hemma, ser på film och äter upp min ben&jerry's.
även denna natt jobbar victor stängning så jag får somna själv...

borde sova nu för imorgon är det måndag igen.
SF, rapporter och åter rapporter.
streetjazz x 3 och NAFFI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0