vad skulle du säga om det?

skön tisdag.
fått undan massa agi:er trots mycket om och men.
höjt rösten och kramat fram lite extra energi.

när det blev dags att åka till klockaretorpet var rusningstrafiken som värst.
När köerna var som tätast stod jag i samma kö i säkert 20 minuter.
Jag svor länge och väl och när det väl lossnade hände det som inte får hända.
Jag blev så exalterad att jag glömde svänga av...
då svor jag också, kan jag lova.
Kom halvvägs till skärblacka innan jag kunde vända tillbaka.

hemma hos victor nu efter en galet bra träning.
Lärde in La Voix och Hero innan vi körde igenom Euphoria och Empty Room.
(ja, vi tränar till en melodifestivalen-uppvisning, haha!)

Nu blir det criminal minds, Big bang theroy och Cleaveland show i vanlig ordning innan jag somnar.
GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0