you make me sick

det här är ett skämt.
det måste det vara.
jag är sjuk.
igen.
feber, hosta, halsont och kropper gör ont överallt.

det slog till ifrån ingenstans och jag trodde verkligen jag skulle svimma.
bet ihop på förmiddagen eftersom det var lönekörning och en himla massa support.
men sen gick det inte mer.
ställde in hela dagen, gick hem, somnade 11.30 och vaknade 19.00.
har sedan dess legat i soffan och tyckt sjukt synd om mig själv.
jag hatar att må såhär.
en förklyning klarar jag av. inga problem.
men feber. det går inte. hela jag bryter ihop då.

Nu har Criminal Minds börjat och Victor är på väg hem med mat åt mig.
Originalmål utan lök, coca cola och beadipp.
nått måste jag äta då det enda jag fått i mig hittills är en HEL gurka..

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0