Där jag hänger min hatt

Hej där främling.
Har varit hemma från Italien i ca en vecka men inte haft lust att skriva faktiskt.

Hursomhelst, resan var supermysig med mat, vin, sol och kärlek men alldeles för kort. Hade absolut kunnat stanna en dag till eller två. Kom hem med några flaskor, bebiskläder och en röd solbränna.

Har sedan dess mest bara jobb. Jobbat och dansat. De tre senaste kvällarna har tillbringats på dansskolan med undervisning, disco, jazz, teknik, styrka, stretch, zumba och hiphop.

Så ikväll, torsdag, stannar jag hemma. Städat, tänt ljus och lagat mat. Nu ska jag mysa med min karl framför Criminal Minds och Hell's Kitchen.

Imorgon är det fredag!
Hoppas på en åskfri sådan.


Kommentarer
Postat av: The Swedish-Hungarian Blog

Så mysigt.. :)

Själv ska jag till Grekland i sommar!

(jag saknar att dansa. :( )

Kram / Ludvigs kompis V

2012-06-09 @ 19:46:50
URL: http://vikcis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0