Child-ish

Jag är så barnsligt rädd för sprutor.
Det är nästan larvigt.
Men så är det.
Därför har min förmiddag varit jobbig.

Började med missförstånd och EKG innan jag vänligt men bestämt sa ifrån och förklarade att jag inte var på vårdcentralen för att kolla hjärtat! När vi väl hamnade rätt var jag så nervös och arg att det inte längre gick att hålla tårarna borta. Jag grät och jag grät ordentligt.

Men nu är den borta och jag har hunnit jobba undan några rapporter innan jag gick på lunch. Ska tillbaka närsomhelst och avslutar dagen på dansskolan utan att dansa. Bara sitta och säga: gör såhär. Gör såhär.

Dagen är alltså inte det bästa jag varit med om....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0