Och så var det dags för söndag igen.

I fredags tillbringade jag min lediga tid med att voffla håret. Resultatet efter 5,5 timme blev busigt och oerhört stort. Nöjd tjej! Och tack till My som hjälpte till!

Igår ringde klockan 05.45 och jag for upp som ett skott. Bilade till Eskilstuna och tillbringade dagen i sporthallen (som kan ha varit det snyggaste jag någonsin sett i disco sammanhang!) tjejerna jobbade på riktigt bra och vi fick med oss några pokaler, prickar samt klass-uppflyttningar hem. BÄSTA NDC! <3

Men nu är det söndag och jag skulle ge vad som helst för att få tillbringa hela dagen i soffan men icke. Söndag betyder jobb så det är där som jag ska tillbringa min kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0