Du är ett monster

Fnittrigt värre på Aditro idag men några listor kom iväg iallafall innan jag stressade iväg till Skärblacka för att ha 4 underbara klasser med fina ungar! Skärblacka är som min egna lilla dansskola och jag älskar att vara där. Dom är så otroligt pratiga att man får höja rösten både en och två gånger under lektionerna men man kan inte låta bli att le när man åker därifrån!

Fuskade med maten ikväll och åt en pasta alfredo för magen skrek efter varm mat. Har sagt till mig själv att fuska är okej, om jag noga väljer mina tillfällen. Allt ska i slutändan vara värt det. Så även fast det är ett fusk så kan jag somna med gott samvete.

Nu blir det Masterchef tillsammans med min älskling. Vi umgås och ses varenda dag men ändå saknar jag honom varenda sekund jag är ifrån honom. Min älskade Victor! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0